środa, 4 grudnia 2013

Liryczna Grucha

Jestem liryczna niezmiernie.
To jest moja następna cecha poza: niezwykłą dobrocią, łagodnością, wrażliwością, serdecznością i ogólną  życzliwością do bliźnich.
O talentach licznych nie wspominam, to już było. Zresztą...jestem skromna!!!!!
Lubię dość swoją rodzinę, choć oczywiście moi domownicy nie są tacy IDEALNI jak ja!
Mężczyźni - sztuk 3.
Wiadomo, faceci i wiadomo, czym to "pachnie"! Wiecznym bałaganem i problemami!
Wiecznym tłumaczeniem spraw oczywistych (dla kobiet) oraz wyjaśnianiem, napominaniem, zwracaniem uwagi, a czasem to i opatyczaniem!
Nie jest to wdzięczna rola takiego żandarma w rodzinie...Kiedyś taka książeczka z biblioteczki "Tygrys" była pt. "Wiedźma z Buchenwaldu", to właśnie JA w warunkach domowych.
Zakręcaj tubkę od pasty do zębów, wycieraj lustro jak zapryskasz, ręczniki wieszaj na wieszaku, nie rzucaj! Ogryzki POWINNY trafić do kosza, a puszki i butelki - także! Brudne skarpetki - w parach do prania! A pokoje trzeba CZASEM posprzątać! Deskę od kibelka - podnosić!Itd. No nie wiedźma? Wymaga rzeczy po prostu nie do załatwienia!!!!!!




A faceci to taki, delikatnie mówiąc...ALBO nie, powiem wprost, GORSZY GATUNEK człowieka...
Czasem to się nawet zastanawiam, czy to w ogóle są ludzie...



Niby wyglądają jak ludzie, mają głowy i inne...hmmmm...członki ciała!
Jak normalny człowiek, kobieta znaczy.
I nie wierzcie w te bzdury wymyślone przez facetów, że to niby dowodem na to, że kobieta NIE JEST człowiekiem jest fakt (?), że jak się na ulicy w tłumie krzyknie: CZŁOWIEEEKUUU!!!, to żadna kobieta się nie obejrzy. To kłamstwo! Obejrzą się wszystkie, by sprawdzić: kto się tak drze, w jakiej sprawie, z jakiego powodu, jak jest ubrany i o co kaman generalnie.
Więc proszę w imieniu kobiet - nie INSYNUUJCIE, drodzy Panowie!!!!! To się nazywa MANIPULACJA!
Powracając do ilości członków ciała, to mężczyźni mają nawet mają o jeden więcej!
A to już też o czymś , niestety, świadczy! O czym? Raczej o ułomności...
No bo kto normalny siusia na stojąco?
Więc nie są tak całkowicie normalnymi ludźmi! Co prawda niektóre kraje regulują już konstytucyjnie prawie kwestię siusiania, ale to i tak niczego nie zmienia. I tak ściana pochlapana!
Ale nie będę już tego roztrząsać, szkoda słów!
Mężczyźni są chwastami i wiodą tryb życia pasożytniczy. Niczym huby. Wszystkie soki wypijają z nas, kobiet.
Teraz konkluzja.
W zasadzie to...jak to mówią, do psa się człowiek przyzwyczai, do kota, to do takiego męża....BEZ URAZY!
Jestem z tym swoim już trochę i nadal oczy otwieram ze zdziwienia, jakie te dranie (faceci) przebiegłe i podstępne, jakie to są udawacze!
Rozgryźć toto to trzeba beczkę...co ja gadam? Całą kopalnie soli trzeba zeźreć, takie to są stwory!
A kombinują, a główkują, jakby tę bezbronną kobietę "w konia zrobić"!
Jak tu, tak mówić, by nie powiedzieć! 
Przecież nie pytałaś! - zawrze świętym oburzeniem potem taki kombinator, PRAWDY UKRYWACZ!!!!!!!
Taki tajemniczy Bill zakichany!
Te podejrzane ruchy, oczka rozbiegane, chowanie czegoś za plecami, po kieszeniach, w skrytkach różnych!
Ot, gady takie!!!!!!
Każda kobieta to zna, ale nie każda się PRZYzna, że ZNA!
Aby tylko ten idiotyczny meczyk w spokoju obejrzeć....




Albo tam inne co, rybki, srypki, modelarstwo, gołębiarstwo (Bożenka pozdrawiam, ukłony!), samochody, motory i inne bzdety.
A ich pomysły w ukryciu prawdy, w zapodaniu jej w strawnej dla nas, kobiet, formie, są niewyczerpane, a siły niespożyte!!!!!
Ot, pajace!
No, ale dość...
Bo tematem jest moja LIRYKA...MIMO PRZECIWNOŚCI i kłód rzucanych pod nogi przez...wiadomo kogo!


Cisza we dwoje

Pozwólcie mi zaśpiewać pieśń
a może powiedzieć wiersz
myśli senne się wloką i...cisza
czas tykaniem zegara umyka
patrzę na ciebie
ty - książkę czytasz
ciekawa ta książka? - pytam
ty nie odpowiadasz nie słyszysz
zatopiłeś się w swojej ciszy
w myślach, nieobecny
a ja - jestem obok
trudno mnie nie dostrzec
powiedz tylko słowo
I znów nie będzie szaro
tylko...kolorowo...
A.W.

7 komentarzy:

Margolcia pisze...

Kochana, podpisuję się pod tym co napisałaś dwoma reNCami!!!!!!!!

gruszka pisze...

No wiem! A te co mówią, że tak nie jest to albo "niedzielne żony" albo kłamczuchy albo stare panny hihihi

Anonimowy pisze...

ty wiedźmo w porównaniu do tzw."krwawej Brygity"(Hildegard Martha Laechert)- jesteś wcieleniem
samego szatana !
W imieniu diabła – polski film dramatyczny z 2011 roku w reżyserii Barbary Sass. Zdjęcia do filmu kręcono w Krośnie koło Ornety.
youtube

Anonimowy pisze...

grucha co tam znowu pedolisz że co ?

a ja - jestem obok
trudno mnie nie dostrzec
powiedz tylko słowo
I znów nie będzie szaro
tylko...kolorowo...

Anonimowy pisze...

cy te ocy mogom klamac?

Anonimowy pisze...

Masz nadal w domu brud,smród , ubóstwo i nie posprzątane ?
"Historia jednej wymiany..."

gruszka pisze...

Yes, mam znów w domu nie posprzątane:)))) W końcu to są sprawy przyziemne, a mieszkanie nie laboratorium, troszkę kurzu nikomu nie zaszkodzi, wręcz przeciwnie, uodparnia organizm na choroby, dzięki temu właśnie miłemu brudkowi moja rodzinka mało choruje:)))I wszyscy są zadowoleni, bo ludzie się dzielą na tych czyścioszków i tych szczęśliwych, siroto anonimowa. Wiesz już o co kaman? Ariwederczi Roma:))))))