środa, 24 października 2012

Pozdrowienia

W każdym razie to pałam chęcią pozdrowienia z tego miejsca następujących osób którym zawdzięczam to, że spojrzałam na pewne sprawy inaczej, tak bardziej...zza weneckiego lustra...Czyli jestem w dystansie, w myśl zasady "lepiej obserwować niż być obserwowanym". Pozdrawiam więc serdecznie:
Pana Gromosława - Dział Obsługi Użytkowników NK który sporo napsuł mi krwi robieniem ze mnie idiotki, gdy pisałam słuszne zgłoszenia poparte dowodami w postaci linków i cytatów, a Pan Gromosław w odpowiedzi pisał: proszę podać strony, linki, godziny....Gdy na pytanie z jakiego powodu zablokowała mi sz. Admiralicja NK profil, uzyskałam odpowiedź, iż w swoich wypowiedziach przekroczyłam REGULAMIN ale...moje wypowiedzi zostały JUŻ usunięte, więc dowodów BRAK. Tak to się na portalu społecznościowym "załatwia" użytkowników z których danych można korzystać gdyż są one w tzw. bazie...Zresztą portal ten ma w nosie (delikatnie mówiąc) bezpieczeństwo użytkowników, a regulamin obowiązuje tylko wybrańców Admiralicji.
Pozdrawiam też:
Barabasza
BożYnkę
Bańkę
Rudkę
Wnuśka
Abnegata
i pozostałych uczestników najfajniejszego forum na NK, które Admiralicja w osobie P. Gromosława była uprzejma skutecznie rozp...rozwalić chciałam powiedzieć...
No i to by było na tyle...
Errata:
W dn. 26.10.12 pozdrawiam:
Małą Maleńką
Martunię Pozytywkę Mrówkę Bigbitówkę
Laurkę
i pana Gromosławnego Dz. Obsługi Użytkowników NK
Errata II:
I ZapłockO ! I ZapłockO pozdrawiam że!

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

a gdzie pozdrowienia dla mnie ?

Martunia

Anonimowy pisze...

No a o swojej Marlin adoptowanej też zapomniała!:)))
Ale ja pozdrowię i buźkę zostawię:)))*

gruszka pisze...

Kochane moje!
Co do Martuni to..jakoś nie mogę zapomnić jej tych..KALAFIORÓW!
Marlinka - bardzo Cię serdecznie pozdrawiam...W zasadzie to Martunię też, a niech jej tam będzie!

Anonimowy pisze...

a ja nadal nie mogie dodawać tych pSIeklętych komeŃtarzy, kuLde - enta próbaa...

Anonimowy pisze...

URRRA!!! nareJszcie :o)))))))

No to ja Babkę tYż! o!

sie nie bYde rozpisywać, bo to ILE tych moich komentóF juSZ się, że poJszło... we kosmos, że znaczy, to moje!

i jeszcze każO mi udowadniać, że nie jestE automatE, a te literki to jakiś chyba szachista po ostrym turnieju napisał! że!

no :))

buźka :)****

Anonimowy pisze...

podoba mi sie...lapka w gore