poniedziałek, 26 listopada 2012

Moje talenty - ciąg dalszy

Śpiew, muszę przyznać z cechującą mnie SKROMNOŚCIĄ, nie jest moim JEDYNYM talentem, to chyba OCZYWISTE! Mam także INNE rozliczne umiejętności! Na przykład taniec! Tańczę pięknie, gdyż mam wyjątkowe wyczucie rytmu i grację oraz wdzięk! Już jako młode dziewczę, miałam dryg w kierunku tanecznym. Na jednej z kulturalnych imprez towarzyskich ,byłam uczestniczką tańca greckiego - tzw. ZORBY! Szło mi dobrze, mimo spożycia niewielkiej ilości procentów. W pewnym momencie, podczas charakterystycznego wymachu nogą, mój piękny pantofelek wylądował na regale, ale PODKREŚLAM, że to był przypadek! Wina buta, widać rozciągniętego, nie moja! Takie te szewcy partacze, skóra też do niczego, pewnie mielona!
Potrafię zatańczyć partię solową z Jeziora Łabędziego - białego łabędzia, jak również pas de deux i pas de trois z I aktu tegoż baletu w interpretacji DOWOLNEJ!!!!!! A nawet MOCNO DOWOLNEJ!!!!Tańczę REWELACYJNIE polkę, głownie GALOPKĘ, której nauczyłam się w szkole podstawowej! Potrafię wykonać tańce klasyczne, młodzieżowe - zarówno nowoczesne jak i starsze! Krok Niemena i Faraon nie przedstawia dla mnie żadnej trudności, także samo jak Lambada czy to co obecnie najmodniejsze - Waka Waka i to, co taki żółtek wykonuje. To się nazywa Psy - Gangnam Style! ŁO! Koleżanka ZaPŁOCKO mi znalazła to, co ja umiem DOSKONALE tańczyć!!!!! http://youtu.be/pHdK8sFNv9M
Demonstrowałam mojemu małżu - był zachwycony! Często tańczę w domu z moim życiowym partnerem. Żeby go nie męczyć, w końcu starszy człowiek, pamięta czasy zaborów,trzymam jego dłoń i wykonuje różne taneczne kroki oraz figury wokół niego. Potrafię tańczyć solo, z elementami baletu w stylu grupy Sabat i Volt oraz z elementami breackdanc'u jak również w parach, nie ma problemu! Jeśli chodzi o taniec solowy, to tańczę w przypływie natchnienia lub też innej inwencji. Mogłabym spokojnie zostać tym no..primabaleronem! Często łapie mnie znienacka taka nieprzeparta potrzeba tańca. Wówczas to ulegam tej pokusie i tańczę z zapamiętaniem, w euforii, w ekstazie, nie patrząc gdzie...Czasem miejsce wypada akurat przed telewizorem..w trakcie jakiejś transmisji sportowej lub meczu! Mąż, który akurat śledzi tych baranów co to po zielonej łące latają, patrzy na mnie z zachwytem! Tak myślę, choć on tego nie mówi!



Mam też talent malarski! Objawił się on, gdy jako cztero-, może pięciolatka znalazłam na podwórku puszkę farby olejnej i wymalowałam sobie rękawiczki do Okci! Potem malowałam w szkole warszawską syrenkę i Janka Muzykanta. Prace wykonuję różnymi technikami, z natury, ze zdjęć, portrety, martwą naturę, zwierzęta, ptaki, krajobrazy. I nie potrzeba mi żadnej tam ASP! Jeszcze ja bym mogła tych profesUrów nauczyć warsztatu! Wychodzi mi wszystko równie dobrze! Nie zawsze przypomina , to, co w zamiarze ma przypominać, ale nie bądźmy drobiazgowi! W końcu taki Picasso, Klee, Dali, czy tam inni, też nie bardzo potrafili , a się brali i jeszcze zyskali pieniądze i sławę. Tylko dlatego, że byli ekscentryczni i dziwaczni! Ja też mogę być! Albo taki Vincent Van Gogh co sobie ucho obciął brzytwą! Ja ostatnio też COŚ podobnego zrobiłam więc mi niewiele brakuje! Nie było to co prawda moje ucho tylko małża i  nie obcięłam tylko ugryzłam (lekko, nie wiem po co byłe te spazmy i krzyki) ale przyznacie, że podobieństwo jest!
Kiedyś namalowałam pewnemu biskupowi portret temperą. Był to prezent na Imieniny. Biskup się strasznie ucieszył i od razu schował ten portret za szafę!
Oprócz tego potrafię pisać znakomite wiersze, haftować ściegiem krzyżykowym, heblować kije do łopaty(nauczyłam się w szkole TECHNICZNEJ na warsztatach), gwintować ręcznie rurki z PCV, gotować by się NIKT nie zatruł (zbyt często) jak również potrafię bardzo wiele innych rzeczy, o których wspominać nie będę, gdyż jestem skromna i nie lubię się chwalić! A ponadto dzieci mogą czytać! NO!








6 komentarzy:

Margolcia pisze...

Gruśka, Ty niczym Koło Gospodyń Wiejskich :)))

gruszka pisze...

Owszem, WSZYSTKO potrafię, jak potrzeba to i masełko utrzepię!!!!!

Margolcia pisze...

W to akurat nie wątpię :)))

Mariola:) pisze...

Ciekawa jestem z jakim zachwytem małż patrzył na ten taniec przed telewizorem patrzył, gdy padł gol?:))))

Anonimowy pisze...

http://youtu.be/pHdK8sFNv9M

ten Facio przypomina mi naszego Bercika:))))))))))))
te same zakola na głowie!!
jeszcze raz muszę popatrzeć,,ma sandałki??:)))

Anonimowy pisze...

Grasiu-zdolna i skromna niesłychanie :D***