wtorek, 13 listopada 2012

Nuda...

Każdego kiedyś dopada nuda...Nie, żeby nie było co do roboty, co to to nie. Tak dobrze to nie ma. Moja babcia mawiała: nudzi się tylko leń. No i dobrze. Czasem trzeba pobyć sobie leniem. Lenie podobno mają łapki jak tłuściuchne poduszeczki. Popatrzcie na swoje! Ja tam mam żylaste, od ciężkiej pracy! Nie głaskało mnie życie po głowie, czarny chleb, czarna kawa...A nie, aż tak to nie, zagalopowałam się:) WE więzieniu to nie byłam. Jeszcze. Wszystko przede mną...Przecie tera to puszkują za niewinność, kanalie na ogół nie mają uczciwych procesów, zapłacą to mają uniewinnienie. W najgorszym przypadku na dołek, ale...zaraz amnestia ich obejmuje. Znajomą skatował mąż. Zaraz po ślubie. Czub jakiś...No i co? Mało jej nie zabił, PRZYPADKOWO uratowana, trauma i urazy fizyczne na całe życie..A on...Ano pieniądze miał i papugę dobrego..Hasa sobie po świecie i wszystkim na nosie gra...A ilu gwałcicieli i innych zboczeńców w 2013 r. mają wypuścić! To dopiero będzie wesoło jak te wszystkie wampiry na ulice wylegną, a ile tematów zastępczych! Ho ho! Będzie miała prasa o czym pisać. Kto jak kto, ale dziennikarze na brak zajęcia nie powinni narzekać, szczególnie ci "po linii". Zamiast pisać o bezrobociu, o kryzysie, o wzroście cen na wszystko, począwszy do żywności, a skończywszy na biletach MZK i czynszach, będą pisać o tym jak "Wampir szaleje w Łodzi na Piotrkowskiej". I korzyść podwójna. Społeczeństwo nie będzie o takich gUpich gUpotach jak jakieś tam kryzysy myśleć i troszkę ten naród się jednak w ryzach utrzyma tym poczuciem zagrożenia, a co!
Ale co ja o kryzysie mówię, tfu tfu, przecież my mamy galopujący wzrost gospodarczy i umocnienie złotówki non stop! Kraina miodem i mlekiem płynąca! Czuję się namaszczona prawie, zaszczycona, WZRUSZONA, że w takiej krainie przychodzi mi żyć! Chyba tera to my za ten naród wybrany robimy, my, Polacy! Taki rząd, taki preNzydent!...Taka wspaniała partia rządząca! Taka polityka międzynarodowa, takie sojusze, taki szacunek na świecie!
Jak nam ten Stadion Narodowy się zatopił, to cały świat z nas kpił...Tyle pieniędzy poszło, tyle splendoru, tyle puszenia się tym cudem architektonicznym, tym dowodem tryumfu nas, jako GOSPODARZY EURO, a tu taka kicha! Ciekawam, kiedy się tam Chińczyki sprowadzą, bo przecież ten monument pożera bajońskie kwoty co miesiąc na utrzymanie, a z tych kilku meczyków, czy sporadycznych imprez to raczej..kropla w morzu potrzeb, jednym słowem.
A więc nuda...Bo nie ma czasem motywacji do pracy, skoro co się ruszy to bez sensu. Bo przepisy - w poprzek, bo zarządzenia - całkiem nie do tego, bo decyzje - bez sensu...Wolę sobie gołębia za oknem poobserwować. Nie bardzo ja te gołębie lubię. Głównie za to, że brudzą, a dokładnie mówiąc kupę robią. Naźre się taki gołąb chleba jakiegoś , a potem nic tylko....Szkoda gadać. Ale cóż, takie ptaszysko też żyć chce, w końcu Boże stworzenie...Podobno przenosi pluskwy na nogach i zarazę wszelaką...A bo ja wiem, czy to prawda? Co na to by taki ornitolog powiedział?
O, znów przyleciELI. Dwa. Gapią się na mnie. A pódzieŻ! Zakały jedne! Jedna taka je dokarmia, no litościwa niewiasta...Ale robią akurat pod moim oknem, nie pod jej!
Trochę mnie dziś głowa boli...Kolega powiedział , że to tak przed śmiercią. Dowcipniś. Mam takiego kolegę, co mi różne przysłowia mówi...Chyba nie ludowe, raczej własne:) Dziś mu opowiadałam, że innego kolegi syn poszedł na leśnictwo. Będzie sobie liczył drzewa. Jak w tym wierszyku:

Pan leśniczy drzewa liczy
jedna sosna, druga sosna
a ta jodła tak podrosła
gdy podrośnie odrobinkę
będą dzieci mieć choinkę

To z dzieciństwa zapamiętane..
A ten mój koleś zUośliwy od razu złotą myśl: cieśla i leśnik to ch... nie rzemieślnik!
BRZYDZIOOOOCH!

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

...oooO...............
....(.....)....Oooo...
.....\..(......(.....)....
.......\_)......)../......
................
(_/.......
...BYŁAM ..............
.......... TU ........:):):)

Anonimowy pisze...

Ja w kwestii formalnY, ten wampir na tY Piotrkowski, nie jest przypadkiem rudego namaszczenia? ;)))
(Q)(Q)

gruszka pisze...

To się dopiero okaże w nowym roku!!!!!

Anonimowy pisze...

Trza czekać więc....a już myślała ja.
(Q)(Q)

jasió pisze...

Cześć Rodzinko ***: ...te resztę lurkerów witam również, ale ja nie o tym. manowicie wicie rozumicie, przyszł ja poczytać... no i zapytać czy mogem tu troszki potrollić ó Ciem Andzió, a? (:

Bajdełej dziękuję za wpisy na blogu. Wyszło, że jest w miarę dobrze zbunkrowany → /20 odsłon (sic!!!) ((:

muza której słucham aktualnie

jasió pisze...

Acha

Bardzo, ale to bardzo przepraszam żem TAM jeszcze nie odpowiedział na komenty nis łowem, ale zalatanym ostatnimi czasy ja dość znacznie \:

jasió pisze...

Acha II

Dzięki Cie Andzia za wyłączenie obrazkuff **:
Dziad prapra jest z Ciebie taaaki dumny że aż omc penc może z tej dumnej dumy jaka go rozpiera za sprawom Wnusi prapra, hakjerowniczki pierwszoklaśnej nota bene ***:

gruszka pisze...

Kochany Dziadzie,
jesteś żywy to najważniejsze, trolluj sobie ile chcesz, będzie to dla mnie zaszczyt jeno!Ja do tych obrazków to musiałam sama jakoś dojść, bo u mnie trochę inaczej było jak wg. instrukcji Dziadó, ale weszłam w google i tam były różne panie co to po naszemu tłumaczyły a nie po chłopsku, chłopy to jakieś dziwne sOM!!!!
Bywaj tu, Dziadó!

Anonimowy pisze...

Jankó! Tęsknimy!!! :*********

Anonimowy pisze...

Anonimowy Anonimowy pisze...

Jankó! Tęsknimy!!! :*********


Żebym to ja wiedziau kto to tak ckni, w sensie ten Animowany co pisze (;

Ps.
Klikajta komentatory checkbox'a → "Nazwa/adres URL"
Wpiszta wef łokienkó "pseudonima" i jasność siem stanie siem ((:

(ÓRL'a nie cza wpisywać, jest łopcjonalny ino)

jasió pisze...

Óczył Marcin Marcina ((((((((:

Właśnie zapomniałem "nazwy" wpisać, i mnie mianowali "anonimowanym bis piścom"

Skandal rormalnie, skanadal ((;

Margolcia pisze...

Jankó to ja pisała...Margolcia
(Q)(Q)

jasió pisze...

Kochany Dziadzie,
jesteś żywy to najważniejsze, trolluj sobie ile chcesz, będzie to dla mnie zaszczyt jeno!Ja do tych obrazków to musiałam sama jakoś dojść, bo u mnie trochę inaczej było jak wg. instrukcji Dziadó, ale weszłam w google i tam były różne panie co to po naszemu tłumaczyły a nie po chłopsku, chłopy to jakieś dziwne sOM!!!!
Bywaj tu, Dziadó!


No wreszcie żeś siem naumiała mianować mniem słusznom końcuffkom ((;
Se nie myśl że te "Ó" nie porawiem ó siem TAM. Mam pełnom władzem ó siem na wordpress'e to i nie zawaham siem óżyć jej ... ale to za chwil kilka te Ó Twe na E me przerobiem. Tera czytam dali **:

Ps. Nie bij za tego "kopca kreta" z kometu UP, musi ja głodny, na nakryciach głowuff niewiastuff siem nie wyznawajoncy, czy inne cóś abnegackie mem ómysłem zawładnęło, że **(:


PPs. Dzięki za pozwoleństwo, bydem tu Ciebie trolling'owau że hoho, obiecujem Gruś

jasió pisze...

Margolcia pisze...

Jankó to ja pisała...Margolcia
(Q)(Q)


No tera to stoi czarno na biauym. Dzięki, bom wcześniej wef głowem zachodził kto zacz Ci stensknioni animownani som (;

Cześć Margolció ***:
Wnusia grzeczna jest, czy rozrabia dali po oojoo fest?
Tylko nie muff Jej żem w trosce pogrążon, bo Łona tak nie lubi i mniem bydzie wycinaua te troskliwe komenty, ni chybi, że (;

Margolcia pisze...

Jankó...Wnusia pra pra spokojna bardzo siEm zrobiła. Normalnie Jej nie poznaję! Musi czuje strach przed tym ładnym panem z administracji ;)))