środa, 21 listopada 2012

Sława c.d.

Przyszedł do mnie dziś Piękny. To mój kolega...
- Hej dziewczyny, w górę kiecki, jedzie ułan mazowiecki - przywitał mnie jak zwykle miło z charakterystyczną dla siebie swadą.
W dalszej części rozmowy oznajmił mi, że planuje wyjechać na zgniły Zachód, pracować za wyrobnika u kapitalistycznego krwiopijcy! Jeśli taka wola jego, nie będę za nim płakać! Adieu Fruziu i papa!
Czułam się natomiast w obowiązku poinformowania go o moich planach. Planach sławy....
- Słuchaj no, Piękny! Ja ci dobrze radzę i powiem to bez ogródek i bez owijania w bawełnę, CO mam CI do powiedzenia! Prosto w oczy ci to powiem! Rozmawiaj ze mną, póki czas, bo potem..wiesz..mogę nie mieć TEGO czasu dla ciebie!
- Jak? - zdziwił się Piękny
- Normalnie! Sławna będę i będę się obracać w wielkim świecie! W towarzystwie dziennikarzy, atachetów, etranżerów i innych!!!!!!
- ETRYNŻERÓW????A kto to taki?
- Co cię obchodzi? Ważne, że to będzie niebawem moje towarzystwo! A ciebie to będę musiała nie poznawać, bo gdzie tobie tam będzie do mnie!
- No!
- Nie "n"o tylko tak! Odbije mi, sława uderzy do głowy jak te bąbelki zeZ tego szampiona!
- Aha!
- Nie "aha"! Widzisz, jak ja wyglądam? - ty pokazałam jak, stając w artystycznym rozkroku - włos siwy, ubranie czarne, to taki IMAGE! ARTYSTYCZNY!
Bo nie mam zamiaru robić z siebie dzidzi - piernik! Ja idę w starość! Starość to doświadczenie! Starość to prawda! Starość to natura! Niech żyje starość! Niech żyją siwe włosy i zmarszczki!!!!
- No....
- Ale nie martw się, Piękny! Nim mnie już TU nie będzie, to ciebie też wykreuję. A może ci i potem nawet pomogę, jeszcze nie wiem. Wszak jesteś moim MUZEM!
Jeśli chodzi o twój wygląd zewnętrzny, to wiele tu zrobić nie można - dodałam po namyśle - stary z ciebie kapeć, włos masz siwy, o, zmarszczki pod lewym okiem...Porażka..
- No...
- Ale mam dla ciebie rewelacyjną radę. Kup sobie tablet. Wypasiony. To podobnież tera bardzo modne!
- Tablet? Może tabletki? Dla ciebie?
W tym momencie weszła Mańka.
- Co tam?
- Dzwoń 999!
- Jak?
- Interwencja potrzebna.
Mańka posłusznie złapała za telefon..
Nie będę więcej gadać z czubami! Ja im jeszcze pokażę! Jeszcze się czołgać będą żeby ucałować moją stopę! NO!

2 komentarze:

(o)(o) pisze...

:)))))))))))))))))))))

btw - "atachetów" brzmi zupełnie jak "katechetów"... xD

Anonimowy pisze...

Po kiego,ten tablet...:)
Kurka wodna;uśmiałam się do łez."no" itd.cudne,normalnie cudne to :))))